söndag 18 december 2011

Kära Tomten

Jag vet att jag är lite sent ute, men jag tänkte ändå att jag skulle skicka dig min önskelista. Jag har varit rätt snäl hela året, men har kanske svurit lite väl mycket och kört lite för fort nån gång så jag tar tar hänsyn till dett när jag skriver min lista. Okej?

- Pyjamas. Såg att de hade rätt fina på Cubus om du har vägarna förbi.
- Smycke från Smycka - Edblad har galet tjusiga bling!
- Nya träningskläder. Det blir alltid lite roligare att träna om man slipper att alltid ha typ samma outfit. HM har fina träningskläder till en vettig peng!
- Fler sköna träningsstrumpor, såna där låga som sitter bra runt foten. Nike och Puma tillverkar sköna såna.
- Ansiktspeeling från Clarins - som att jag behöver en sån! Kicks har såna, om du nu inte är rädd för dofter då det luktar rätt mycker parfym där.
- En minivolymtång! Frissan i Gallerian har såna, myyycket fina. :)

That's it kära Tomten, hoppas att du har vägarna förbi nåt av dessa ställen - det skulle göra mig väldigt glad! :)

3 kommentarer:

Marie (humlevägen 22) sa...

Ser att du önskar dig en ansiktspeeling från clarins. Skulle du kunna tänka dig att pröva en peeling från Avera som innehåller sockerkristaller å som du anv på torr hud. Jag har kvar för ca 3-4 ggr i ansiktet av min mini version som du kan få ta. Annars får jag hem i början på v 1 (förhoppningsvis) miniversioner som kostar 69 eller 79 kr om du hellre vill ha en ny. Den e ruskigt bra å superskön å luktar supergott

Erika sa...

Tack snälla du för erbjudandet men då jag har en extremt känslig hud så vågar jag inte prova nya märken när jag till slut hittade något som fungerade... :( Men som sagt - tack snälla ändå! :D

Marie sa...

Haha försöker på alla sätt skaffa nya kunder =)
Jag förstår att du inte e så sugen på att pröva för det e inte kul om det blir reaktioner av negativt slag oavsett var på kroppen det är.
Men helt ärligt så tror jag att det här är bra för dig om du har känslig hud (inte bara ute efter att sälja jämt utan även hjälpa), då det är så många med problem hud å hår som gillar detta märke.
Men som sagt jag förstår dig å respekterar ditt Nej. =)
Ha en trevlig Jul!