onsdag 21 december 2011

Nu tar jag helg!

Jupp, så är det!

Imorrn kommer hela stora familjen hit (tror att vi blir typ arton stycken!), då blir det till att mysa med pizza och bara umgås! Det blir hur bra som helst! :)  De år vi inte firar julen ihop så har vi börjat ha pizzakvällar just före jul så vi ändå hinner träffas utan en massa fokus på maten utan på sällskapet. :)

Idag har vi fått en del vettigt gjort, faktiskt. Allt från julklappar till varandra till provtagning på Cederkliniken till besök hos svärmor. En väldigt effektiv dag gjorde nog tyvärr sitt på orken dock. Åkte in och skulle träna, ett aerobic-pass, men kände redan efter en kvar att jag blev yr och inte alls i form så jag höll ut en stund till och sen smet jag ut. :(  Det var ett bakslag. Normalt sett så orkar jag ett sånt pass, men jag var liksom inte där alls. Jaja - nya friska och pigga tag efter helgerna! :D Får ta prommisar och träna hemma tills vidare. :)

Nä, nu ska denna donnan lägga huvudet på kudden och somna till tv´n!

Gunått!

1 kommentar:

Jennie och Norah sa...

Jo jag också! Och så kommer jag inte ihåg NÄR bilderna är tagna. Är det ett år sedan eller ½ år sedan? För jag försöker köra i ordning, månad för månad. Så det är också tidskrävande att gå tillbaka i mobilen och datorn för att kolla upp :/ Men SOM det är skönt när det är klart!

GOD JUL! Hoppas ni får en kanonhelg!