lördag 3 december 2011

Årets julgran

Klädde granen för några dagar sedan, men jag blev inte helt nöjd... Kändes fel på nåt vis och jag kunde inte sätta fingret på vad det var som inte stämde. Jag satte mig och kollade lite bloggar och när jag hamnade hos M´s blogg (en tjej i "min" mammagrupp) och såg hennes underbara julgran så trillade myntet ner! Det var ju glittret som skulle bort! Sagt och gjort, jag tog bort det och det kändes redan mycket bättre. Men det var ändå nåt som saknades så då "tjuvade" jag en idé från M igen och grävde fram lite sidenband som jag hade i mina gömmor och sen knöt jag lite rosetter i granen. Det var verkligen pricken över i:et! :)  Jag är jättenöjd med årets gran, den skulle vara ännu finare om det var en riktig en men det får vi ta när Z är lite större och inte går och skakar i den titt som tätt. ;)

2 kommentarer:

tess sa...

Gilla gilla gilla!!! Underbart fin!

Jessica sa...

Jävvla stylish må jag säga! Me like!