fredag 29 juni 2012

Sommarlovet är äntligen här!

Äntligen har jag tagit sommarlov och det känns freekin amazing! Tänk att ha den lyxen att jag kan vara hemma med Z i två månader och bara mysa och hitta på roliga grejer - vilken grej! Min praktik har varit fantastisk och jag har verkligen längtat dit varje dag så det var trist att lämna dem. Tur är ju att jag träffar dem till hösten igen då Z kommer att börja på avdelningen bredvid den jag var på. Känns riktigt tryggt att han ska vara med dem här framöver. :) Uppgiften som hör till praktiken är också gjord så nu känner jag att jag kan dra en lättnadens suck och bara slappna av!

*pausar och dödar en mygga*

Helgens planer är att försöka hinna med att hejja på några fotbollslirare som vi har i vår närhet. Dagens match hejjades det på Wille och hans Öjebylag och imorrn ska vi försöka hinna med tre matcher, om vädret och logistiken tillåter.... *håller tummarna* Man vill ju liksom finnas där som supporter till dem alla juh. Nästa veckas projekt, om vi har vädergudarna på vår sida, kommer att gå ut på att bygga en sandlåda till Z och forsla bort komposthögen vi har på gården. Sen tänkte jag ge mig på nästa brännässelhärva som befinner sig i häcken vi har mellan oss och grannen - det ser ut som att det bor nå huvva tattare här alltså. Hujja.Nä, en stilla bön till vädergudarna och sen blir det gunått!

Full fokus på leksakerna
Z och bästa morfarn åker gräsklippartraktor!
Meckar med Timpans traktor
Provkör Audin på Borevägen under nära bevakning av Timpan :P

Inga kommentarer: