måndag 11 juni 2012

Måndag och allt är lugnt!

Känner mig dock grymt träningssugen så jag ska försöka klämma in ett par pass den här veckan mellan praktik/gubbens jobb - får se hur det går. :P  Och ett galet sug efter att promma har jag också, men jag är lite som en katt och hatar verkligen regn av hela mitt hjärta. :/  Längtar efter sol och ledighet, vill ha sommar nuuuu! :D

Ikväll har vi varit och hälsat på i Svensbyn och Z har fått åka gräsklippartraktor med morfarn och träffat lamm för första gången på Swensbylida. Han surrade och klappade lammen som var otroligt orädda och mysiga - riktigt kul att se!

Vi har även satt upp hans nya gunga och den gillade han tokmycket! Bara garvade när vi gav honom fart - gissar att det kittlades i lillmagen. :P

Z och ett av lammen
Det andra sötlammet
Med bästa morfarn på klipparn
Får styra traktorn nästan helt själv!
Nya gungan - kittlas i magen!

3 kommentarer:

Tess sa...

Myyys! Svensbyn m[ste man bes;ka n[gon dag, fan nu tappade jag aao bokst'verna med prickar ovan... N[ja, jag svarade p[ din fr[ga i min egen blogg

Mamma sa...

Fina bilder! Säkert mysroligt att åka på traktorn:) Men du Tess: vad har du för en dator? hahaha

Malla sa...

nellan älskar att gunga och skulle nog helst göra det dygnet runt :P
hoppas du hinner få in ngt träningspass i veckan!