lördag 9 juni 2012

Helg dårå!

Jag måste säga att jag uppskattar verkligen helgerna mer nu när jag har praktik, annars så flyter dagarna mest ihop... :)  Hur mycket jag än längtar efter att vara ledig med lilla familjen så längtar jag en massa efter att få börja jobba! Den här praktiken har varit så grymt mycket mer givande än alla de andra tillsammans. Härligt! Tror dock att det har lite att göra med att man själv är förälder nu och kan relatera på ett annat sätt.

Idag ska vi gå en sväng på stan och uppdatera våra garderober lite, som att det behövs! :)  Efter det så drar vi ut till Hemmingsmark för att hejja på grabbarna grus när de spelar fotbollscup. Om det nu inte regnar, då bangar jag.... :P
Ikväll blir det BBQ-middag med mina grabbar innan jag drar ut på äventyr med tjejjorna! Det behöver vi verkligen, eller hur!? :D

Imorrn kommer nog min älskade pappa hit och hjälper oss lite med finliret i köket - blir himla superbra! :D

Hoppas att ni också får en riktigt skön helg!

Det ska börjas i tid! :P

2 kommentarer:

Mamma sa...

En sån måste han ju få när han blir stoooor!!!

S sa...

Ja, som jag också skrev så är ju huvudsaken att alla sover bra Om man ska sova tillsammans såklart! :)