tisdag 19 januari 2010

Dagens sanning...

Ju mer tid jag spenderar på jobbet, desto mindre vill jag plugga.
Jag trivs som fisken i vattnet på jobbet, fastän det är stressigt så är det roligt. Det enda jag har problem med när det kommer till jobbet, det är mig själv. När man jobbar på ett gym så anser jag att man bör ha en sund livsstil och inspirera andra, i dagsläget fyller jag inte mina egna krav. Jag vet att jag är uppskattad och får alltid höra hur underbart de andra i personalen tycker att det är att jag jobbar där.
Förhoppningsvis kommer jag tillbaka efter sommaruppehållet med en mindre kostym och ett sundare liv och kan inspirera andra så som de inspirerar mig. Varenda människa som kommer ner och ska träna och passerar mig i repan gör mig otroligt glad och får mig att vilja göra mitt allra bästa. :)  Alla de som jobbar tillsammans med mig, ordinarie personal och instruktörer ger mig också otroligt mycket positiv energi - den är guld värd! Hur många har ett arbete där det inte finns något att anmärka på? Jag har! :P



2 kommentarer:

Greta sa...

det är så ett jobb ska vara. Kämpa på. Kram

Hannah sa...

Men hinner du inte dra en träning där när du är där å jobbar.. typ på lunchen eller före/efter? Två flugor i en smäll lixom.