fredag 8 januari 2010

Klagomål

Jag har idag fått klagomål för att jag behandlar min blogg lite illa eftersom jag är en intervall-bloggare. I perioder ingenting, andra gånger bloggar jag flera gånger per dag. :)  Ska försöka bättra mig. Promise. ;)

Positivt vs. Negativt just nu:

Positivt
Det börjar närma sig ev operation! Jeejj!
Jag ska ju bli faster till sommaren! :D
Ridhusträningen med Rejsa börjar på lördag! Najs!
Jobbar extra på Korpen, ett riktigt lyckopiller! :D
"Mina" serier börjar en efter en om efter juluppehåll... :P

Negativt
Jakten på varg - inte okej!
Kylan. Fryser ju arslet av mig varje gång jag kliver utanför dörren!
Tentan på måndag... *total ångest*
Biljä**ln! >:(

1 kommentar:

Mallan sa...

Jag håller med föregående talare, du är verkligen en periodare! Haha, men det gör inget, huvudsaken är väl att du inte slutar blogga helt så jag har lite koll på dig (= Bra att pos. listan är längre än neg. kan jag tycka (= Hörs snart, kram!