lördag 23 januari 2010

Det ultimata beviset...

....på att jag inte tränat nåt på hundra år, minst, är den brutala träningsvärk som min kropp snällt får utstå i några dagar framöver! Hahaha! Jag är ju dock en sån där som tycker att det är lite skönt att känna av träningen på det sättet, men just nu är det nästan lite väl jobbigt. Speciallt att plocka upp något från golvet eller sätta sig ner är ett projekt..... :P

Igår kväll var vi och hälsade på i Bersika där vi spelade spel, käkade gotta och garvade så tårarna i princip sprutade! Sjukt roligt, trots att herr och fru Karlsson tog hem plats 1 och 2 på prispallen... ;)

Ikväll ska vi hålla till på Mossen hos familjen Samuelsson/Björk - blir till att käka och bara umgås! :D Var suuuperlängesedan så det ska bli jätteroligt!

Nu måste jag nog försöka få i mig lite frulle - ska bara ta mig nedför trappen först.....................

1 kommentar:

stalkern... hahaha sa...

Jag gillar xoå träningvärk det som ett bevis p´å att man gjort något.=)
Även om de jobbigt när man ska sätta sig osv haha