onsdag 13 januari 2010

Ett sånt där "Idag har jag..."-inlägg

Idag har jag klivit upp just efter 08 - det var bra gjort av mig eftersom jag sovit typ fyra hela timmar inatt. Tanken var då att försöka hålla igång hela dagen så jag är trött ikväll och kan somna i tid.

Dagen har bestått av dammsugning, plockande, bus med Loppan, skolarbete och tvättstugan. Det känns ändå helt okej. Jag har inte gjort så mkt skolarbete som jag önskat, men jag har kollat igenom böckerna jag lånade igår lite mer noggrannt och har insett att jag kan använda tre av fyra till både uppsatsen och lektionsförslaget. Hoppas jag i alla fall. Jag ska ju få en lite annan uppgift då jag inte kommer att vara på skolan den dagen pga läkarbesök i Sunderbyn som jag inte har koll på hur länge det tar... Jag hoppas att läraren inte drar ut på det alldeles för mycket så jag hinner göra nåt vettigt.

Så nu sitter jag här och tar det lite lugnt och inväntar gubben som slutar 17, då blir det middag och sen åker jag till favvo-Tess och hänger lite! :)  

That´s it för idag tror jag. :P

1 kommentar:

Greta sa...

Härlig dag, provar komentera från min nya blog.