lördag 23 januari 2010

En ny vän...

...har flyttat in hos oss idag. Riktigt trevlig, och snygg dessutom! Inte illa... Den här har fått följa med från stan idag, eftersom min gamla vapendragare bara inväntar döden vilken dag som helst nu. :(  Den gamla ska få flytta in hos Jäcka och kidsen för en trevlig sista tid vid liv. :)  Det känns bra!

Annars så har vi haft en riktigt trevlig kväll på Mossen med tacos, spel och Robinson - en riktigt slapp och skön kväll! Så slapp att herrn i huset somnade - hahhaa! Jag skulle nog också ha däcket om jag klivit upp 05 imorse...... :)  Och Söt-Nova spexade och charmade oss, som vanligt! Vilken härlig tjej alltså! :D

Nu ska jag ta mig ett riktigt varmt bad för att mjuka upp kroppen lite och sen töja på de stackars musklerna lite... Jag hoppas att badet, töjningen och en Ipren på det kommer att göra skillnad. *håller tummarna* 

2 kommentarer:

Greta sa...

Precis en lika dan dator som jag fick i tidig julklapp jag maken.

Funkar bra.

Greta sa...

Hej hur gör du när du lägger in ett youtube klipp i inlägget. jag har ett konto på youtube men vet inte hur jag får klippet därifrån till bloggen. Jag har koplat bloggen till mitt konto där.