söndag 17 januari 2010

Oh crap.

Känner mig lite stressad när det kommer till skolan - det är mycket som ska göras på väldigt kort tid. Matteuppgifterna har jag knappt börjat med, dels på grund av att jag inte fått min frågeställning godkänd ÄN av läraren och sen ska jag få en särskild uppgift att göra eftersom jag inte kommer att kunna vara med på seminariet och den har jag inte heller fått än. This shit sucks! Just nu ifrågasätter jag verkligen min skolgång - inte för att jag inte vill utbilda mig, utan för att det är ingen jävla ordning på det där förbannade stället!!! Jag blir jävlat galen! >: /
Skulle jag bli erbjuden jobb nu så skulle jag inte blinka, jag skulle ta ett studieuppehåll och jobba istället.

I den här stan finns det ju dock inga jobb - så det kan man ju fetglömma. :(

Den kommande veckan ser ut så här...

Måndag
  • Provtagning på VC
  • Plugga
  • Jobba
Tisdag
  • LTU hela dagen
Onsdag
  • Läkarbesök i Sunderbyn
  • Plugga
Torsdag
  • Plugga
Fredag
  • Plugga
Lördag
  • Plugga
Söndag
  • Plugga

Någon som ser ett mönster... ;)

1 kommentar:

Malin sa...

Har du fått op tid än eller hur går det? (= Kram!gyn