söndag 13 juni 2010

En liten operationsupdate!

Har idag mätt mig för att se hur det ser ut på utsidan av kroppen efter operationen... Det är lite coolt. Första gången jag mätte mig var 28 mars 2010, alltså efter tre veckors Nutrilettkur och några dagar innan operationen. :)  Nu i efterhand så hade det varit intressant att se hur det sett ut med måtten redan från början, dvs om man hade mätt innan jag gick på Nutrilett. Men det är lätt att vara efterklok. :P  Jag har vägt mig själv under hela tiden, så startvikten innan flytet var 97,7 kg.... Iiih.

Det här har hänt sedan 2010.03.28

Viktnedgång: -20,8kg

Fettvikt: -13,8kg
Muskelvikt: -6kg

Midja: -12cm
Byst: -12cm
Under byst: -10,5cm
Hals: -2,5cm
Arm: -5,5cm
Höft: -14cm
Stuss: -15,5cm
Lår: -10,5cm
Vad: -4cm

Om man ser till det totala antalet centimetrar som försvunnit så är det 86,5... Det börjar vara några - and I like it! ;)

3 kommentarer:

Malla sa...

OJ - så fort det går! har du köpt en massa nya kläder nu? :)

Erika sa...

Jow! Det vill jag lova... Men det har mest blivit leggings och såna kläder som jag ändå kan ha fastän jag går ner mer. Måste ju tänka praktiskt! :P

Erica sa...

Jävlar! Riktigt imponerande!!!!
*stolt vän*