tisdag 22 juni 2010

En rätt bra dag....

Idag har jag faktiskt tagit mig iväg och tränat - det var segt, men gick ändå rätt bra! :D  Så då har jag bara en sväng till dit så har jag hållt mitt löfte till mig själv om träningen den här veckan - skönt. :)

Jag har även testat en dag utan Postafen mot illamåendet idag, tänkte att jag skulle passa på när jag ändå var ledig. Det har funkat över förväntan faktiskt, illa mår jag ju men det är ändå hanterbart och så är det skönt att inte bli så dåsig som jag blir av tabletterna. Sen att jag måste vila för att jag är trött ändå, det må ju då vara ödet. :)  Dock blir jag alltid orolig när illamåendet börjar avta eftersom det varit så varje gång graviditeten stannat av....... Ska ju upp till läkaren för ett nytt ultraljud nästa tisdag så då får vi väl se om det hänt nåt åt antingen det ena eller andra hållet.

Ikväll ska jag hur som helst till bästa Tess och hälsa på! Det är alldeles för sällan vi träffas - men då har vi i och för sig ganska mycket att prata om istället... :P   Det känns som att det är få förunnat att fortfarande ha kvar så nära vänner som man har vuxit upp med. Vi lärde känna varandra när vi flyttade till en lägenhet bredvid familjen Samuelsson 1984, tror jag att det var. Så det börjar vara några år sen! :P

Nä, nu ska jag ta en lång och skön dusch och sen ge mig på mina ögonbryn - har fasen inte ro att invänta ett proffs som gör det (som jag hade planerat). Det är egentligen inget fel på dem, ville bara ha bort alla fjun som jag inte ser när jag plockar men som ploppar upp så fort man sminkar sig....

Inga kommentarer: