söndag 13 juni 2010

En söndag

Tidigare idag var vi och hälsade på hos lilla familjen på Nygatan - himla trevligt! Vi käkade lite fruktsallad och surrade en massa. :)  Lilla Elton är så himla fin, och vilka fantastiska föräldrar han har - det går inte med ord att beskriva hur älskad den där pojken är! Att se hur mamman och pappan ser på sin son gör att jag verkligen håller på att längta ihjäl mig tills vi är där de är nu - det måste vara livets höjdpunkt. :)  Lovley!

Ikväll har jag inte gjort alltför många knop, har haft lite främmande och surrat lite. Det var najs! Gubben har åkt till jobbet och jag ska spendera kvällen i soffan och inte lyfta ett finger.... Det är skönt att göra ingenting ibland. :)

1 kommentar:

Mallan sa...

Åhh vad gullig du är, det värmer att höra (= Kärleken till ett barn är helt otrolig och jag är övertygad om att ni kommer att få uppleva det inom den närmsta framtiden (=

Kram!