söndag 6 juni 2010

Sådär ja!

Då var första arbetsveckan avklarad och det känns jätteroligt på nya stället och jag trivs som fisken i vattnet! :D  Dock känns det ganska mört i kroppen och ikväll är jag knäckt... Detta innebär att vi skippar utställningen på Bruks imorrn så att jag får vila upp gammelkroppen - vill ju inte bli sjuk! Så jag lyssnar på kroppen och stannar hemma, hur mycket det än tar emot i vinnarskallen... :S

Idag efter jobbet så åkte jag och gubben för att hälsa på lilla familjen i stan - äntligen! :D  De nyblivna föräldrarna såg ändå ganska pigga ut och huuuur stolta som helst över nytillskottet, som sig bör! Lilla Elton var verkligen helt underbar och jag är en ganska mallig faster vill jag lova. :P 
Sen kanske jag ska säga till er som inte vet, att jag ju har tre syskon utöver min bror - som då "tillhör" min pappas sambo. Och min pappa och hans sambo har varit ihop i nästan trettio år, så att mina "extrasyskon" har nästan alltid funnits där och jag ser dem som mina riktiga syskon - om än inte via blodsband. :)  Det jag skulle komma till är att alla de har barn så jag är redan moster och faster sedan tidigare till ett gäng härliga tjejjer och killar!

Gubben och Elton myser i soffan

1 kommentar: