tisdag 15 juni 2010

Sjukanmäld

Då hände det jag svor inte skulle hända i år på nya jobbet - jag var tvungen att vara hemma pga att jag är sjuk. Bet ihop hela helgen och nästan hela dagen igår, till slut gick det bara inte nåt mer.... Jag är väldigt missnöjd. För är man ny på ett ställe så ser det verkligen inte bra ut att bli sjuk nästan det första man gör. Nä, riktigt obra. Men att lyssna på kroppen måste jag göra nu i och med operationen - allt blir så mycket jobbigare när jag inte får i mig det jag så väl behöver i form av näring... Jag kan lova att jag kämpar för att bli kry så snart som möjligt i alla fall, mer kan jag liksom inte göra. Crap.

Nu har jag skickat iväg gubben till affären för att handla lite, det blir nog bra det.

1 kommentar:

Jessica sa...

Jag hoppas det löser sig..