lördag 1 oktober 2011

En härlig lördag

Klockan 08 imorse satt jag hos frissan och trollade bort de där "crazy color"-slingorna som de testat tidigare under veckan - blev massor bättre! :)  Efter det rusade jag vidare till Korpen där jag körde ett Bodypump-pass som chefen Camilla Lu höll i - gryymt skönt!

I eftermiddag blir det att skjutsa Z till Svensbyn där han ska sova över hos sin morfar och bonusmormor. Jag och gubben ska gå ut och käka och sen gå på bio - kommer att bli jättemysigt. Jag tycker att det är viktigt att man får ha lite tid utan kids nån gång emellanåt.
På söndag får vi sovmorgon, det längtar vi nästan mest efter! :)

2 kommentarer:

Malla sa...

hoppas ni fick en låååååång sovmorgon!

Hanna sa...

Gick det bra med bortasovningen, och sov ni ut eller vaknade ni kvart i 5 utan att kunna somna om? :)

Sv: Mix är det glutenfria substitutet för mjöl :) Och kakan är gryyymt god..Googla så hittar du garanterat ett "gluten-recept" med vanliga ingredienser :)