onsdag 5 oktober 2011

I told you so!

Idag bokade jag om min frissatid som jag hade på fredag. Det blir den 28:e istället när pengarna kommit igen och jag har råd att göra det jag vill istället för att bara göra halva jobbet... :)  Ni har säkert redan listat ut vad jag ska göra, men för er som inte gjort det kan jag berätta att jag nog är mer blondin än redhead. ;)  Ska iaf klippa till det lite och sen påbörja vägen tillbaka till mitt rätta jag.
Varför färgade jag det rött från första början då? Jo, för ibland är jag så jäkla less på att alltid köra på säkra kort att jag tänkte att jag för en gångs skull skulle vara lite wild and crazy! Sen att jag alltid förtränger orsaken till varför jag inte ska ha färgat hår är ju en annan femma.... Orsaken? Eftersom jag är rätt ljus i mig själv så lyser min hårbotten i princip upp och gör att jag ser tunnhårig ut - not så vackert. Sen växer mitt hår som ogräs så att ha färgat hår innebär att jag måste färga håret minst en gång i månaden för att det ska se snyggt ut = oekonomiskt. Blont hår ser mest tjockare ut när det växer ut lite så där kommer man undan rätt billigt ändå.

Då vet ni.

Nu gruvar jag bara lite över vad min frissa ska säga... Iiiihhh. *nervös*  FavvoFrissanFrida har varit mammaledig så jag har gjort allt bus utan hennes input och hon har i princip förbjudit mig att färga håret mörkare då hon vet hur jag funkar... :P  Jag får väl säga att jag gjorde det för en god sak, eller nåt. ;)

Inga kommentarer: