onsdag 19 oktober 2011

Men jow!

Imorrn ska jag ut på äventyr utan gubbe, barn eller vovve! Jag ska hela långa vägen in till stan för att dejta några babes och käka lunch. Som jag längtar! Jag ska fasen anstränga mig, typ sminka mig och ta på mig nåt annat än mjukisbyxor dagen till ära. Tjohoo! Bara en sån sak kanske kan få mig att känna mig lite piggare? Jag hoppas då på det.

Nu har jag blivit så där förlamande trött igen, trots att jag äter mina tabletter som jag ska - grymt frustrerande! För några kvällar sen så kändes det som att om jag blinkade lite för länge när jag stod upp så skulle jag somna där och då. Det är ju inte normalt. Right? Kanske måste be att få komma in och ta nya prover... Blä. :S

Imorrn ska jag även hämta ut en illis från Isa Form. Hade först tänkt ha den i vardagsrummet, men vette tusan om den inte skulle trivas bättre i sovrummet? Hmmm.. Får fundera lite på det där. :P


Bild lånad från Isa Form

I veckan hade jag tänkt komma igång med träningen lite smått igen efter förkylningen, är lite sugen på Step/Core på fredag eftermiddag och BP på lördag morgon. Nån som har lust att haka på?

1 kommentar:

Tess sa...

Fy vad jobbig med sån där trötthet. Speciellt när man har en liten som liksom styr när man ev. får sova. =) Kram på dig!