lördag 22 oktober 2011

Mitt hår

Just nu skulle jag lätt kunna raka av mig hela skiten då jag på fullaste allvar ser överjävlig ut i håret! Jag har under alla år experimenterat en heeel del med mitt stackars hår men aldrig någonsin tidigare har jag mått så dåligt över hur det ser ut.... När jag ser mig själv i spegeln så vill jag bara gråta. Hujja.... :((. Jag har bokat tid hos FavvoFrida på fredag för att börja ta bort den röda färgen som nu mest är rosa och klippa mig - som jag längtar! Jag hade ju lätt kunnat färga över skiten men då tänker jag att ju fler lager färg på håret, desto svårare att få bort. Ni ska få ett par smakprover på färgen som numer är urtvättad och rosa. Inte snyggt.

3 kommentarer:

Greta sa...

Verkligen ingen idealfärg må jag säga.

Jessica sa...

Haha, men hellåow. Kör blont å svinkort! Hänn är inte din färg.. Å it min.....it nåns. Haha

Erika sa...

Greta: Oh no. Den är verkligen sååååå ful. Huuua. :(

Jess: Njaa, svinkort hade jag väl tänkt slippa då jag vill spara ut till en snygg page-frilla av nåt slag - men blont, det blir det och en ordentlig upp-shapening. Eller iaf så blont det går att få, lär ju bli några omgångar.