söndag 9 oktober 2011

Snooooooor!

Hur mycket snor ryms det i Zs näsa? Min gissning skulle vara: A lot! Det tar ju aldrig slut juh! Sen vill man ju som hjälpa honom att få ut det med hjälp av snorsugen, men herreguuuud så arg han blir - sparkas, fäktar med armarna och vrider på huvudet. Det är inte helt lätt att hjälpa honom då kan jag lova. Hujja.
I några nätter så har han inte heller sovit så där jättebra och både jag och gubben har varit helt slut... Inatt sov han i alla fall som han brukar, så vi har också fått okej med sömn. Sköööönt.

Idag kommer Zs farfar och hälsar på där efter lunch. Tror att han skulle ha med sig lite ved och så skulle han ta med sig en soffa och en skåp som Davids bror ska ha som deras mor lämnade här när hennes grejer mellanlandade i garaget. :)

Det blir bra det. :)

2 kommentarer:

Therese sa...

Jobbigt för lilleman och er med för den delen. Finns inget värre än sjuka barn.

Kramis

Sandra och Lovis sa...

Usch, det är jobbigt när barnen är snuviga! =/ Vi har *peppar, pepopar* klarat oss än så länge, men det är väl bara frågan om när vi faller dit vi också!

Nå, visst är det pinsamt om man nekar till sitt "härmande", men visst får jag också inspiration från andra, men brukar isf vara noga med att påpeka vart jag fått idén ifrån! =)