måndag 31 oktober 2011

Någon som kan förklara följande för mig:

För cirka 1½ vecka sedan så tänkte jag att jag skulle detoxa mig från Cola Light och godis då jag känner att det blivit lite mycket av det på senaste tiden, samt att jag tänkte vara snäll med magen då Cola Light är förstoppande. Sagt och gjort - har inte ätit godis eller druckit Cola sen dess. Men - ett stort MEN - jag har ont i magen varje jäkla dag! Förstår inte hur det går ihop... Kan det vara för att mina stackars tarmar är "otränade", alltså inte vara att få arbeta så som de gör nu? Någon som har någon teori? Jag håller på att bli galen alltså.... :(  Det är extremt frustrerande.

Inte något roligt och spännande ämne kanske, men jag tänkte kolla om någon har någon tanke kring detta. Och ja, om det fortsätter så går jag såklart till en läkare.

2 kommentarer:

Malla sa...

jävla besserwisser!! höhö :P

Njae. jag kan inte förklara det där och googla inte, det är farligt! :)

Anonym sa...

Det där med att Cola Light är förstoppande måste vara en halv sanning... colan är stoppande, men sötningsmedlen är ju laxerande.

Själv har jag mycket lättare att få magkatarr nu efter operationen... tror det beror på att man äter så ofta... så jag kör nån kur Omeprazol emellanåt...

/Victoria