måndag 31 oktober 2011

Veckans mat

Nu har jag, som planerat, gjort en liten matlista för veckan. Blir intressant att se om jag kommer att hålla den bara. :P
Tänkte även att jag skulle fota maten och lägga ut recept. Jag känner mig lite inspirerad av Monstermalla som gör så mycket roligare mat än vad jag nångonsin skulle komma på, men jag tänkte att då får jag en anledning att blogga även om jag inte har såå mycket att berätta. :)

Måndag: Rester
Tisdag: Älgstek med potatis och grönsaker
Onsdag: Makaronilåda
Torsdag: Rester
Fredag: Ranchkyckling
Lördag: Fläskfile med pommes - ev. grilla
Söndag: Spaghetti och köttfärssås

4 kommentarer:

Mamma sa...

Ser bra ut, men älgstek på en tisdag låter liiiiite lyxigt:)Puss.

Tess sa...

Jäklar vad roligt! Jejj! Älgstek lät förjävla gott!!!!

tess sa...

Oj vad jag svär....

Emma sa...

Ser fram emot recept på ranchkyckling ;)