söndag 1 mars 2009

Dags att sluta nu!

Min mage tycker inte om att jag slarvar med maten och dricker en massa Cola light.... Så från och med idag så kommer jag att sluta med Cola och skärpa mig med maten. Måste verkligen se till att äta mer regelbundet och näringsrikt. Häjjn dug it.

Imorrn blir det även träning igen efter ett uppehåll. Nån som ska med?

Nästa veckas motion tänkte jag mig såhär:

MÅNDAG
  • Lugn prommis med förkylda Loppan
  • 19.15 Aerobic Basic

TISDAG

  • Promenad
  • Fm; Styrketräning
ONSDAG
  • Promenad
TORSDAG
  • Promenad
  • 19.15 Spin 45 Basic
FREDAG
  • Promenad
  • 11.30 Bodypump

LÖRDAGPunktlista

  • Promenad
SÖNDAG
  • Promenad

4 kommentarer:

Jessica sa...

I wish, men flisan är ledig (sportlov) så de e svårt. Hon är ju lite knepig att stoppa i fickan :P å de e jobb alla kvällar... så det får bli v11-projektet ist. kram

Nathalie sa...

Låter som en bra ide! Cola whatever is crap!! Man kan lika gärna dricka ur toan, så föreställ dig det så kanske det inte är nå problem! ;)

C sa...

Det låter som min plan också, synd att vi bor så långt ifrån varandra annars skulle jag hängt med!! Jag behöver ta tag i mig själv och börja träna+äta bättre :)

Anonym sa...

spinning i 45 minuter? Fan vad hurtigt. Jag blev anfådd av att se den posten hahaha