lördag 7 mars 2009

Skotrar och huvudvärk

Jag har varit på min första Backtävling idag! :) Jeejj! Var riktigt härligt med alla skotrar och avgaser - det luktar sååå gott! Vi var ett helt gäng som var och hejjade på Glenn som tävlade - jag tyckte att han var kanonduktig! Vet inte om han gick vidare till final, misstänker att Tess kommer att rapportera lite mer detaljerat. :)

När vi var på väg hem fick jag en obehaglig huvudvärk som vägrar ge med sig... Den verkar komma från nacken/käken som vanligt. Tror att jag ska ta mig en varm dusch och sen vila en stund, får se om det hjälper nåt....

Glenn vid starten



Skoterfrugan och lilla Nova

Snyggingen!

1 kommentar:

Jessica sa...

Själv har jag problem med lukter. Vet inte vad det är men efter att vi grillat idag fick jag liksom duscha-alla-o-sanera-bort-eldlukten-ryck. Skoter luktar nice ibland men blir det too much då äre bara blä. Eller som när ja städat åt herr entrepenör å hela jag luktade som ett garage. hahaha