tisdag 17 mars 2009

En riktig rantardag!

Har varit och åkt bil heeeeela dagen, nästan! Riktigt härligt! Blev till och med bjuden på lunch... :D Inte illa alls. Tack vännen för idag! :D

Tvätta har jag också hunnit göra mellan allt rantande - första etappen klar. Nästa tvättid är imorrn 10-13.... *puh* Jag är helt värdelös på att komma ihåg att boka tvättstugan... Då kommer jag på att jag ska tvätta en dag och så är man ska boka så är det fullt i ett par dagar framåt - så då bokar jag första dagen det är ledigt. Meeen, med mitt kassa minne så är det hopplöst att försöka komma ihåg det!!! Kan komma ihåg det ett par dar efter jag hade tiden... Frustrerande. Jag vill ha en egen tvättmaskin! Nån som har en till övers? ;)
Tror att jag ska göra som fru Aa föreslog - att sätta larmet på telefonen.

Nu ska jag käka lite ensam-middag (dvs. rester från igår) och sen iväg till brukshundsklubben på kurs med Loppan! Jeejj! Rapporterar om hur det går efteråt.... :)

1 kommentar:

Anonym sa...

erica, skicka mig ett mail så ska du få en länk till bilderna från ceremonin. Jag tror att jag tog väldigt blygsamt med bilder från receptionen, och det var med Carmens kamera, så vars de är, det vete fasen...

martin@mkpd.se