söndag 8 mars 2009

Söndag kväll i soffan...

Idag har jag varit rätt effektiv, enligt mig själv i alla fall... ;)
På fm åkte vi in till stan och hälsade på storebror och hans Malin, var fullt hus där! Härligt! De ska börja med sitt nya kök till veckan - kommer att bli sååå snyggt! :D
Sen åkte vi och åt fulmat på Max - det var fan sista gången också, det är så otroligt kass service där och maten smakar som att den legat halva dan i värmeskåpet... Äckligt. Idag fick gubben en skosula mellan bröden, misstänker att det skulle föreställa en hamburgare men inte vet jag.... :( Så nu ska vi bojkotta stället helt och hållet! Sådetså.

När gubben åkte iväg till jobbet där vid 16 så tag jag tag i städningen. Det var befriande att storstäda hela lägenheten - var till och med på bra humör hela eftermiddan! Amazing. Nu är det rent och fint här hemma, det är såååå skönt. Det är nästan så att soffan känns skönare när man kan njuta av den utan att må dåligt för att man borde städa istället....

Har även hunnit med att bli bjuden till huset på Grindgatan ikväll. Frun i huset hade gjort en massa gott fika som alltid - hon kan konsten att baka! *mums*

Så nu sitter jag ensam i den rena lägenheten och bara myser. Det är bara gubben som saknas nu.....

Inga kommentarer: