torsdag 5 mars 2009

Torsdag

Jo, de utbildningar som egentligen alltid legat mig varmt om hjärtat är fritidspedagog och förskollärare - de två ska jag iaf söka. Får se om jag hittar någonting annat också... Jag är jättenervös men otroligt glad och lättad över att ha styrt upp en liten gameplan! :D

I förmiddags så fick vi hjälp av underbara pappan att bogsera Passtan till Bil och Maskin för en statuskoll.... Jag hoppas innerligt att det inte är något 15000-kronorsfel,vore toppen om det vore ett fel mer i tvåtusenkronorsklassen. :/ Håll tummarna!

Idag har jag syndat och ätit på Max med Jessica Aa och dottern N. Vi tog bussen in till stan - för mig var det nog första turen med lokalbussen på säkert fem år, var rätt skönt att inte ha nån bil med sig faktiskt....

På tisdag börjar kursen för Loppan! Kuuul! :) Mailade klubben igår angående det här med löptikar och frågade om jag skulle avvakta och kanske gå en senare kurs, men de har som policy att löptikar får vara med men man får hålla sig lite åt sidan för att inte störa de hormonstinna unghanarna alldeles för mycket. Nu är ju Loppan bara i början på löpet, men nästa gång så kommer hon att vara mitt uppe i höglöpet och då funderar jag på om hon får stanna hemma...

Jaja, nu ska jag åka och hämta upp gubben på jobbet! :)

Inga kommentarer: