lördag 28 mars 2009

En dag i Kalix....

...på en inoff utställning var kul, men låååååång! :) Wille stannade hos sin morfar under dagen, men Wilma hängde på oss brudar - och var superduktig! Inget gnäll what so ever! :)
På inbjudan till utställningen stod det "OBS! Inomhus!" så vi tänkte att det var ju skönt att slippa vara ute och frysa. Jeejj liksom. På väg dit insåg jag att jag glömt jackan hemma - men hey, det är ju ändå inomhus så jag klarar mig säkert. Eller? Det visar sig att utsällningen hölls i en ishall där en stor port stod öppen och värmen där inne var inte mycket att hurra för. :/ Jag skulle tippa att värmen där inne låg på 7-10 grader. Det är rätt kallt när man bara har en kofta, linne, leggings och en sjal runt halsen. *brrrr* Så jag har alltså frusit från 09.30 tills vi åkte hem vid 18.00 typ.... Undrar om jag blir förkyld? ;) Jaja, om man bortser från kylan så hade vi riktigt kul! Nästa sväng blir i slutet av april och då ska Loppan få följa med och visa vart skåpet ska stå! ;) Då blir det täckbyxor, jacka, mössa, varma skor och vantar!











3 kommentarer:

Therese sa...

Vilka fina bilder! Gillar speciellt de på kidsen i bilen!

Jessica sa...

Håller med föregående kommentar!! :D

Eva i ÖKX sa...

Åh, vilka fina bilder :-) *kram*