torsdag 26 mars 2009

Snart helg - igen!

Jag hinner verkligen inte vara med - det är ju helg hela tiden!!!

(Nu fick jag en boll levererad upp på datorn - tror att nån vill fortsätta leka... ;) Men icket, nu är det färdiglekt för idag. )

Idag har jag gjort nåt så upplyftande som att lägga in räkningarna... Vi är väl rika i typ tre timmar till, sen dras räkningshelveten. Wihoo. Det var kul så länge det varade. :(

(..och nu har hon tappat bollen in under soffan och är såå olycklig - tycker att matte ska ta fram den. Matte tycker att den ligger bra där den är...)

Imorrn blir det en hel del dejtande för mig - kuuul! :) Först ska jag och Carmen dra en sväng på stan, sen efter 14 kommer Jäcka och lilla diktatorn förbi så lilla D kan diktera lite med Rejsa. På kvällen kanske jag drar en repa förbi Öjebyn och Erica J, om hon inte har andra planer alltså. Annars åker jag förbi en annan dag. :D
Lördagen kommer jag att tillbringa med Åsa och Doris i Kalix på en inoff:are - jag hade tänkt anmäla Loppan men jag hade inte hunnit få in pengar innan anmälningsdatumet gått ut. Så det får bli en annan gång! Dock är det snart dags för att anmäla till den nationella i maj som är i Sjulnäs.... Den ska vi då definitivt på!

2 kommentarer:

Jessica sa...

juppjupp....vi ses sen :D jag är grymt ikeasjuk idag dock... saaaatan! hehehe

Unknown sa...

japp utställning blir det väl...håller bara tummarna att det löser sig med barnvakter...så man slipper ta med mini monster ett och två!