tisdag 12 maj 2009

Blommor och fotboll

Nu har jag tagit reda på de blommorna som jag vill behålla - nu håller jag tummarna för att de överlever... :)


Har haft ont i magen hela dagen, och så även nu... Ska dock utmana ödet och följa med J och kika på G´s fotbollsträning. Blir väl rätt lugnt, så det blir nog bra. :)
Imorrn ska jag en sväng till Djurmagazinet och kika på lite smått och gott till Rejsa-Bus - tuggben, en sån där krok så att man kan ha bakluckn öppen lite och säkert nåt mer kul... Brukar aldrig vara nåt större problem att hitta nåt att köpa där. ;) Hihi. Kanske rent av cyklar dit, det är ju inte så långt direkt.
Ne, nu ska jag söka reda på lite kläder att inte frysa i ikväll.


1 kommentar:

Hannah sa...

Så pysslig du är =) Själv är det svärmor som kommer hit å planterar och donar. Hon till och med köper blommorna och jorden, hihi jag e inte så kung på de där med blommor direkt. Och när jag har det så bra så kommer jag då inte att vela bli kung heller haha