onsdag 13 maj 2009

Jag måste ju också....

...göra den här listan! :D

Vad heter ni? Erika & David
Hur träffades ni? På Pentan... *piiinsamt*
Hur länge har ni varit tillsammans? 6 år och 4 månader.
Är ni förlovade? Jepp, och gifta. Har varit gifta i 9 månader! Shit så fort tiden går!!!
Bor ni ihop? Jo, tror vi flyttade ihop efter ett halvår då vi ändå bara var på samma ställe.
Har ni barn? Nop, kramar på kompisarnas!
Har båda körkort? Aaa.
Isåfall, vem kör bäst? Jag. ;) Han kör såklart också bra, men eftersom jag haft körkortet längre så väljer jag mig själv. Jag tycker även att det är skitkul att köra med släp!
Kommer du ihåg er första kyss? Egentligen borde jag inte göra det, men jepp, det gör jag absolut!
Vem sa "Jag älskar dig" först? Ingen aning faktiskt...
Vem är äldst? David är 2 år äldre.
Vilka stjärntecken är ni? Oxe bägge två.
Håller ni i handen på stan? Nä. Eller det har väl hänt nån gång... Men inte vanligtvis. Måste ju hålla i alla påsar juh! ;)
Vem är längst? Gubben är väl en decimeter längre.
Vem sjunger bäst? Sjunga? Vi? HAHHAHAHHAAAAAA!
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nä.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej, han var en jobbarkompis kompis.
Vad har ni gemensamt? Vi hånglar med varandra. ;) Haha! Rejsa, fiske, film och en massa annat.
Blev du kär i första ögonkastet? Nja, men någonting hände - det kändes bara så jäkla rätt från första dagen!
Har ni någon speciell låt? Jorå, men den är för töntig att skriva ut. ;)
Har ni några "frikort"? Fan heller!
Har ni stora framtidsplaner? Hitta det perfekta huset, fylla det med barn och nån fler hund.
Har ni gråtit i varandras armar? Jo, det tror jag nog. Det är nog iofs mest jag som gråter och han håller om mig. ;)
Har ni varit utomlands tillammans? Jepp! På bröllopsresan förra året. Lär nog dröja innan man har råd med nån fler...
Vilket är ert bästa minne? Bröllopet och när vi hämtade hem Rejsa-Bus!
Vem lagar bäst mat? Jag, men han är grymt duktig ändå. Det är bara jag som är konstig med maten. ;)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Slappar i soffan, ser film eller åker och hälsar på någon.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Oftast, annars blir det ofta ett stadigt tag om rumpan. Hehe.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Han bodde i Öjebyn och jag i Munkan
Blir du lätt svartsjuk? Nej, jag är skrämmande o-svartsjuk.
Brukar ni bråka? Har fortfarande aldrig hänt. Vi är såklart inte överens om allt, men aldrig så vi bråkar. Tror att båda två är less sånt från uppväxten....
Ringer eller SMS:ar ni mest? Jag sms:ar eller ringer, han är en klassisk "ringare".
Vilken är hans finaste kroppsdel? Händerna, underarmarna, ryggen.... Kan inte bestämma mig för en bara. :)
Brukar nån av er prata i sömnen? Det har hänt att David satt sig upp i sängen, mitt i natten, och skrikit rakt ut. Och då menar jag inte "höjt rösten" - utan SKRIKIT! Gissa om jag vaknade och dog en smula..!!?

2 kommentarer:

Jessica sa...

Hehe känns inte riktigt som läge för mig att kopiera listan dock :P tsss men du, call me. pöss

hannah sa...

Visst var den lite kul =)