fredag 29 maj 2009

Fasen så jag tjorvar nu!

Jag har gjort en ny blogg - ska testa och se om jag gillar den! :) Där kan jag lösenordsskydda vissa inlägg bara och man behöver inte ha ett eget Googlekonto för att kunna läsa... Det är dock en lite knepig sida om man jämför med den här, men då har jag nåt nytt att lära mig iaf! ;) Ska väl kirra en mer personlig look där också - jag måste bara komma på hur man gör... hehe.

Välkommen!
(och JA, jag kommer att skicka ut lösenord till de jag tycker ska få läsa mina innersta tankar... )

3 kommentarer:

Greta sa...

Hej
Nu har jag hittat hit
Jag har ochså provat ha en wordpress blogg men jag tyckte det var för tjorvigt så jag tog en bloggsida och de använder wordpress mallar. Fast jag tycker inte att jag kan ändra utseende som jag vill, jag kan inte sätta egna heders och kombinera sidan som jag vill utan de har fasta mallar på bloggsida. Du kanske förstår dig på det där bättre.

Anonym sa...

man kan ha en blogg.se-blogg om man vill skydda, men då skyddas hela sidan så man får fylla i inloggningsuppgifter för att ens komma in... tycker blogg.se är lättare att använda men jag ville att folk skulle kunna se förstasidan och "be om lösen" därför valde jag wordpress, fast den är krångligare :) man får prova sig fram :)

Hannah sa...

Ska du inte alls skriva nå mer i den här bloggen?
Tydligen är de rätt vanligt att hundar får denna sjukdom men jag har då aldrig hört talas om det...