söndag 3 maj 2009

Trött vovve, förkyld matte

Igår var jag till Bergsviken hos familjen Karlsson och grillade - där var även familjen från Grindgatan! Ungarna lekte som tokar hela kvällen tills de själva(!!!!!!!) erkände att de var trötta och ville gå och lägga sig. Då åkte även jag hem till en helt tom lägenhet då Loppan var i stan över natten... Jag fattar inte hur vi har klarat oss utan hund i två år! Det är så otroligt trist att inte ha nån fyrfoting som tassar omkring hemma... :( Imorse åkte jag och hämtade henne så fort jag vaknat då jag höll på att sakna ihjäl mig efter henne!
Hade det inte varit så långt så hade jag åkt till Jäckvikk och hämtat hem gubben också. :) Men han kommer ju hem i eftermiddag så då kanske jag måste åka till hans jobb och träffa honom en sväng...

Själv så har jag blivit ännu mer förkyld, det har satt sig på halsen nu så jag har världens whiskeyröst - tjohooo! :/ Jaja, kunde ju ha varit värre, det är ju trots allt bara en förkylning. :)

1 kommentar:

Ulliz sa...

Krya på dig!;-)