tisdag 5 maj 2009

Ont i fötterna

Vaknade 09.30 imorse och kände att jag ville haka på granntjejjerna på en förmiddagsprommis - det var längesen jag vaknade med sån energi! Härligt!
Sagt och gjort, jag messade J och sa att jag och Loppan skulle haka på och jag mötte upp henne och A-B. Vi gick upp till Grisberget för att ta prommisen där, skönt för leder och Loppans tassar att slippa asfalten. :) Det var jätteskönt, trots att vi blev blöta om fötterna då det inte torkat upp på spåret - tror att Loppan gillade det också, antingen lekte hon med kottar eller hoppade i skogen med mig. :) Hon har även träffat hästar på lite närmare håll än tidigare, de var tydligen jääääätteläskiga för hon stirrade på dem och sen vände hon saaaakta och gick därifrån. Hahaa!
Nu ligger hon och sover, helt knäckt. Var nog en hel del nya lukter och intryck att ta in, misstänker jag. :)

Själv ska jag slappa i soffan en stund, sen ska jag ge mig in i en duell med våra garderober... Hujja. Längtar inte alls. Eller ja, jag längtar tills jag är klar. ;)

2 kommentarer:

Hannah sa...

Att man kan bli så glad över ett par skor haha.
Alltså e jag trög nu men hette eran hund Loppan?, hette den inte nå annat typ Räser eller Rally. Eller är de någon annan hund ja tänker på?
Förvirrad =)

Hannah sa...

Haha okey, då är jag med i matchen igen =) var lite förvirrad där för ett tag =)