tisdag 30 mars 2010

Återbesök i Sunderbyn

Idag har jag varit på återbesök i Sunderbyn. Alla prover såg toppen ut och jag är helt läkt och får börja träna!!! Jeeejj! Som jag har längtat efter det beskedet! :D   Så nästa vecka är det jag som börjar träna - kommer att börja med korta pass och lätta vikter eftersom det fortfarande händer otroligt mycket i kroppen. Ska bli hur kul som helst!

På torsdag åker jag med storebror och M till Kikkejaure där resten av familjen är. Gubben och Rejsa-Bus stannar hemma då gubben jobbar och Loppan löper.... Det är trist att de inte följer, men vi ska åka upp tillsammans en annan helg istället. :)
Jag hoppas att vi får lika härligt väder som förra året!

5 kommentarer:

Mallan sa...

Snodde kortet av Eddie på min blogg (= Sötvoppen min )=

Jessica sa...

Åh vad skönt det kommer bli, ju piggare, starkare och friskare du känner dig desto lättare kommer allting bli! <3

Hannah sa...

Vad skönt att allt såg bra ut.

Unknown sa...

kul vännen att allt var bra !!!! ú go girl!!! kram

JessicaLa sa...

Förlåt för att jag är sämst på att svara på kommentarer! Du är ju också jätte duktig, nu får vi peppa varandra Ha en underbar påsk! Kramar Jessica