torsdag 11 mars 2010

Dag 8 efter op

Jag mår oförskämt bra, är lite trött bara men det kan jag leva med. :)  Igår var jag och plockade bort agrafferna, såå skönt att bli av med dem vill jag lova. :D  Jag trodde aldrig att jag skulle må så här bra bara efter en dryg vecka - helt galet! Nu längtar jag bara efter att få äta vanlig mat eftersom jag tror att min trötthet beror på att jag får i mig för lite energi... Det löööser sig! Nu är det iaf -12 kg på ungefär en månad. Hä duug. ;)

Är lite stressad när det kommer till skolan också, men jag ska göra en insats resten av veckan och lämna in bl a en läslogg och en omtenta. Det är så sjukt skönt när man kan bocka av uppgifter....

Nä, tillbaka till föreläsningen kanske? hihi

5 kommentarer:

Mallan sa...

Heja heja! Fan 12 kg är jättemycket, och bara på 1 månad. Keep up the god work!

Jojjo sa...

Heja heja jag är så imponerad!!!! =) Speciellt impad att du är så pepp och har sådant GO! Du inspirerar säkerligen många som står inför samma omställning i livet!

Hannah sa...

Bra jobbet!
Kul att du mår bra oxå=)

Anonym sa...

Hääärligt Erika skönt att du mår så bra. Åh vilken nedgång.Kram

Jojjo sa...

Sv: vare duuu som hojtade? Haha såg ingen e-post eller nått... vågar man skriva in infon här eller direktgodkänns kommentarerna? :P