måndag 22 mars 2010

Oj!

Har precis insett att det var ett tag sen jag skrev nåt här.... *fyyyyy mig*  Kanske bäst att göra en liten insats. :P

Fick ju tre veckors sjukskrivning efter operationen, men jag bestämde förra veckan att det får minsann räcka med två! Så i fredags jobbade jag lite extra med att hjälpa till på Korpens barndansavslutning - det var hur kul som helst och jag blev jätteimponerad av kidsen som hade uppvisning. Hur grymma som helst! :D

Helgen har inte varit så produktiv som jag hade hoppats på, men den var helt okej. Jag bestämde mig för att avvakta med att lämna in en exuppgift till omtentaperioden i maj istället för att lämna in ett totalt förvirrat arbete. Det kändes som ett bra beslut. På söndagen så var vi en sväng på minikalas för Diktatorn som fyllde tre år! Shit så snabbt tiden går! I´m old.

Idag har jag också jobbat, fast i min trygga reception - riktigt skönt att vara tillbaka. Dock känns det är man inte är helt med i spelet ännu, tar en del på krafterna. Tur att jag har ett roligt jobb, det blir så mycket lättare då! :P Passade på att lämna in en kursuppgift i Musik på fm också, skönt att ha det gjort.

Imorrn kommer dagen att börja med provtagning på VC för att kolla lite värden. Sen åker jag till Jäcka och hänger lite. Tanken var att vi skulle ha pluggdejt, men jag har inte så mycket jag kan göra just nu i skolväg så det får bli en "skriva-och-skicka-en-jävla-massa-sommarjobbsansöknings"-dag helt enkelt. Jag behöver verkligen jobb heeeela huvva sommaren, annars går det fasen inte ihop. *total ångest*

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen så roligt att du är tillbaka då ses vi snart. Vad är det du pluggar för nåt? Jag hade tänkt börja till hösten.
Kram