tisdag 23 mars 2010

Soon!

Helgen närmar sig med stormsteg, vilket jag gillar! Ska ju på månadens tjejkväll på lördag med brudarna, och som det ser ut nu så ska jag till och med hänga med ut! :D  Wiihoo! Det är alltså ÅR sen jag var ut, tragiskt, men sant. Ska bli kul!

Imorse var jag en sväng förbi vårdcentralen och lämnade ifrån mig lite blod - vette tusan hur många rör hon tog (vågade i vanlig ordning inte titta såklart!), men det kändes som fyrahundra. Oskönt. Sen åkte jag till favvo-Jäcka och käkade frulle och surrade lite. Lisa och Krokodilen kom också dit en stund, det var najs!

Snart är det dags för prommis med Loppan, kanske jag piggnar till lite... Vore nåt.

4 kommentarer:

CK sa...

Du får INTE balla ur sista stunden säger jag bara!!.. längtar till fest! :p

Mamman sa...

Men du min älskade.....inget hojtadricka!!!

Mamman sa...

Det låter ju himla kul att du ska följa med brudarna ut. Men du....inget "hojtadricka"!!!!!

Erika sa...

Mamma: Men NEJ! Såklart inte! För tusan... Har ju gett upp det där. :D