tisdag 2 mars 2010

Dagen före....

Idag har jag svårt att tänka på något annat än morgondagen... Har försökt läsa lite skolböcker, men ingenting går in. Måste dock hitta min frågeställning idag - annars är det kört!

Har hunnit en liten sväng förbi stan på fm - till Apoteket för att fixa Panodil och Bodéns för att hitta en bok. Tog hela 25 minuter. :P  Hittade Carolina Gynnings uppföljare till Ego Girl - Ego Woman, hoppas på att den är lika bra. :)














Just nu sitter jag mest och funderar över vad mer jag kan förbereda inför imorrn, det känns så stoort! Och det är det ju såklart också, men det har varit så långt borta och nu är det verkligen dags. Känslan är jättemärklig, känns otroligt overkligt.

TACK till alla er som stöttat mig och följt mig - ni är guld värda!

9 kommentarer:

Sofie sa...

Oj, är det i morgon?! Så himla spännande! Hoppas du mår jättebra på en gång. Vi väntar med spänning på lägesrapport när du orkar.

Greta sa...

Hoppas allt går bra.

Anna Eriksson sa...

fasiken vad tiden gått fort, redan dags! Lycka till, det går säkert bra :) en kompis syrra gjorde samma op. för ett par månader sedan, hon mår kanon idag, har gjort det egentligen hela tiden efteråt :)

Jenny i södern sa...

Jag håller tummarna så hårt för dig vännen!

Unknown sa...

håller tummar och tår för dig vännen och om det finns nåt jag / vi kan göra för att hjälpa eller bara finnas till hör av dig tveka inte en sekund...i morgon börjar ditt nya liv !!! du finns i hjärtat vännen massa kramar !!

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jojjo sa...

Jag håller alla tummar att det ska gå bra för dig imorgon, och sen resten av resan också såklart! =)

Louise sa...

LYCKA TILL!!! :)

Hannah sa...

Lycka till det kommer säkert gå hur bra som helst.