lördag 27 mars 2010

Gomorron!

Efter nio timmars sömn så var det tydligen dags att vakna och starta dagen! Det är skönt att vakna av sig själv och dessutom vara pigg - det händer inte så ofta som jag skulle önska.... :)   Har en känsla av att det här kommer att bli en toppendag!

Först på stan med Jäcka och söka reda på nå skor, sen ska vi möta upp Carmen och Åsa (och några kids) för en luchdejt. Efter det så bär det av hemåt igen - plocka ihop lite, ta en powernap, göra mig i ordning och sen iväg till Jäcka för en tjejkväll! Wihooo så kul! :D  Jag ska till och med ut en liten sväng, ska bli spännande eftersom det är år sen jag var det sist.... Jag är ingen flitig "gå-ut:are". :P

Ne, nu ska jag söka reda på lite frukost och morna mig lite i soffan tror jag bestämt.... :P

Inga kommentarer: