söndag 7 mars 2010

Gubben

Han är verkligen den absolut bästa! Som han tar hand om mig, älskar mig, ställer upp för mig - jag har svårt att det finns någon på denna planet som kan mäta sig med honom! :D Och han är min - bara min! (och kanske liiite Loppans också....)

När han och mamma kom och skulle hämta mig från Sunderbyn i torsdags så hade han med sig en present - totalt oväntat och jag blev alldeles tårögd!

Jag har önskat mig ett sånt armband hur länge som helst och så kommer han med det så där bara!

Jag älskar min gubbe över allt annat!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken gullig gubbe du har.
Så kul att höra från dig och att allt gick bra.
kram

Erika sa...

Ja, han är världens bästa! :D

Mallan sa...

Fuuusk vill oxå ha! Fredde, om du läser det här så kan du ju kanske ta åt dig va?!

Erika sa...

Mallan: Jaaa, de är skiitfina! Och sen kan man ju variera dem i all oändlighet med massa olika berlocker som man kan köpa till... Det bästa!

Therese sa...

GoDavid! =)

Hannah sa...

Jätte fint, va snällt av han. Enda chansen att jag skulle få ett sånt av Matte var om jag köpte det själv och slog in och gav från honom till mig....haha
Hoppas allt e bra med dig.

Malla sa...

Vad skönt att operationen gått bra! Och jädra snygg present du fått :)