måndag 22 november 2010

Boa?

Jag tror att jag håller på med det nu, att det har börjat... Oh no!
Normalt sett så gillar jag ju att göra om lite nu och då hemma, men nu är det extremt! Skulle jag inte lägga band på mig så skulle inget se ut som det gör just nu. Hahaa! :P  Jag skulle vilja tapetsera om i vardagsrummet bara för att få det till ett "eget" rum. (I dagsläget går samma fondvägg från hallen in i v-rummet - var så när vi flyttade hit.)  Jag skulle vilja hänga upp alla tavlor som står och väntar bakom soffan, byta gardiner, byta ut en massa lull-lull, måla grejer etc. Helst ska allt göras idag. Ni förstår, tror jag. ;)   Sen vill jag baka hela tiden, och jag hatar att baka egentligen! När det vankas julbak normalt sett, så svär jag under hela baket och bannar mig själv för att jag gav mig in i det hela.... Idag längtar jag efter att baka lussebullar och en massa annat gott. Sooo wierd. :P

1 kommentar:

Emma sa...

Haha känner igen det där... i början av graviditeten bakade jag jämt! Nu är det lite mer sällan men ändå oftare än förr :)