söndag 6 december 2009

En helg fylld av än det ena än det andra

Fredagen har jag redan skrivit en massa om, så den skippar jag.

I lördags var vi lite i valet och kvalet om vi skulle åka till Bergsviken och familjen Karlsson med tanke på tråkigheterna dagen innan. Men då tänkte vi "what the hell - vi kan behöva lite kul", så vi åkte dit och hade superkul och åt god mat tills byxorna nästan sprack tillsammans med både Fam Karlsson och Fam Karlsson/Grönlund! :)  Det var precis vad vi behövde, en kväll med garv och glada miner.

Idag har vi varit på stan en snabbis där vi tog en fika och fixade lite grejjer till imorrn. Ipren och andra kvinnoprylar.... :S  
Jag är jättenervös inför imorrn, inte för själva ingreppet, men att sövas är lite obehagligt... :(   Tack och lov går det rätt snabbt, så det är ju då skönt (eller nu vad man ska kalla det). Sen hem och inta soffläge tillsammans med gubben som tagit ledigt, det är tryggt att ha honom hemma en sån dag.
Så ikväll har jag även kokat knäck så jag har nåt gott att tröstäta imorrn.

Kanske inte är så sugen på att surra just imorrn, men datorn är ju sällan långt borta...

STORA kramar till alla ni som skickat kramar och tänkt på oss - det värmer upp hela hjärtat!

8 kommentarer:

Unknown sa...

och efter min jumbotallrik med chockladkakapajbrowniesmedglassochgrädde så är det ett under att jag inte fick en hjärtattack =D

lycka till nu, tänker på er

CK sa...

Tänker på er imorgon, allt kommer att gå jättebra. Som jag har sagt tidigare, det e bara att ni hör av er om ni behöver ANYTHING!.. Kram

Isabelle sa...

Har inte varit in här på länge men ser nu allt som har hänt. Så orättvis och ofattbart. Miljarder kramar från mig.

Erika sa...

Martin: Hahahaa! Jo, det var en riktig laddning du la upp på tallriken! :P Lite impad att du fick i dig hela faktiskt! :)

Carmen: Tack snälla du... Kommer inte på nåt, men erbjudandet var tillräckligt för att värma lite kring hjärtat! :)

Isa: Jo, det är verkligen pissigt, frustrerande och alla andra såna där skräpord man kan komma på... :( Tack för alla miljarder kramar, de satt där de skulle!
Satt precis och läste din blogg och funderade över vilken tavla jag skulle beställa - såg att det hade kommit in några nyheter, och då blev det ju svårt igen! :P Du har alldeles för mycket fint!
*kramas tillbaka*

Jenny sa...

Tänker på dig idag vännen!

Sofie sa...

Tänker också på dig i dag!

Malin sa...

Tänker på er idag.. Hoppas allt går bra, hör av er då ni orkar.. .*stor kram från oss*

Unknown sa...

tänker på er som sagt...och du vet att det e bara att höra av er om ni behöver nåt.....vad som helst sköt om er KRAM