torsdag 31 december 2009

Nyårslöften....

Förra årets "löfte" var mer som ett litet experiment - att ta ett helt "vitt" år. Inte för att jag på något sätt har varit någon stordrickare, ville mest bara ta reda på om jag skulle sakna att dricka på fest. Jag har inte saknat det alls! Så planen är att fortsätta med mitt "vita" liv, jag lämnar alkoholen helt och hållet till andra som vill dricka den. :)

Nya årets löfte är att ta tag i hälsan på det sätt jag själv valt och allt vad som följer med det. :)  Det innebär också att jag ska ta tag i träningen, som jag saknar massor. Att träna är skönt! Rejsa ska även hon få mer träningstid - målet är att i alla fall prova på att starta i apellen till sommaren för att se om det är något för oss. Spännande! :P


GOTT NYTT ÅR!

1 kommentar:

MalinKa sa...

Jag stöder helt och fullt din fortsatta plan angående alkohol. Är själv inne på helt samma spår fast de flesta vänner verkar inte riktigt fatta det.....de väntar på att jag ska föda och sluta amma och ta mig en fest med dem. Blir så less när folk inte verkar lyssna på det man säger!!! =)
Kram på dig