fredag 4 december 2009

Jahapp

Det sket sig - igen.

Blir alltså ingen liten för oss till sommaren.... Vi var in och skulle kolla läget idag, men det syntes inget hjärta och den hade bara vuxit ett par mm sedan sist vi var på koll... :(   Så på måndag morgon ska jag in och sövas för att ta bort det som inte ska vara där.

Vi känner oss otroligt ledsna, för vi hann verkligen tänka att "det kanske är våran tur den här gången" - men icket. Det är jobbigt att prata om det just nu, men vi vet att det kommer att kännas bättre snart igen...

Idag ska vi bara ta hand om varandra och äta en massa gott och kramas.

15 kommentarer:

Maria sa...

Lilla hjärtat...

Fy så orättvist!!

Tänker på er!

Massor med kramar!!

Unknown sa...

du vet väl att du får skrika gråta och förbanna världen ??? det skulle jag göra även om det inte hjälper...man behöver inte vara stark jämt och hålla masken..det var visst nån klok vän som sa så till mig en gång...så vill du bara prata sitta tyst gråta eller skrika eller bara vara så är jag bra på det - att bara vara . Det e helt ok att må skit ..vi finns här KRAM

Anna Eriksson sa...

fy faaaan va tråkigt! finner inte ord! så nedrans orättvist! kände mig så vacker med min mage alldeles nyss, men när jag läste det här så kändes det inte lika roligt längre! höll verkligen tummarna för er, att det skulle hålla hela vägen den här gången! nej, det här var mycket tråkigt att läsa! vet inte vad jag kan skriva som tröst, mer än att jag tänker på er! tänder ett ljus, för himlen har fått ännu en liten ängel!

Emma sa...

Usch vad tråkigt! :(

Camillan sa...

Fy så tråkigt! Jag hoppas att ni orkar fortsätta försöka och att ni snart får en egen liten en! Kram till er.

Ulrika sa...

Mitt hjärta gråter...Livet är så jävla förjävla orättvist! Jag som precis idag berättade för min mamma om er, hur fantastiskt glad jag var för er skull, och vilken otroligt bra mamma du skulle bli...Jag vet att du kommer bli det en vacker dag, på ett eller annat sätt. Ni får inte ge upp! Kram

Jenny sa...

Jag vet inte vad jag ska skriva...
Inga ord kan lindra er sorg, men vi finns här för dig Erika om du behöver oss.
Kram.

SB sa...

Skickar en stor kram även här! Så ledsen för er skull!

Therese sa...

Det finns inte ord för att förklara hur ledsen jag är för eran skull!
Tänker på er...

Kram

Hannah sa...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag beklagar verkligen.

Tänker på er, sköt om varandra
Kram

Jessica sa...

Jag gråter flera tårar med er..
Det är inte såhär det ska vara.

Whenever - jag finns.
Tänker på dig. Er.

Kram

mrslindfors sa...

Jag blir så ledsen för eran skull :(

Jennie sa...

Jag beklagar så mycket :(....

Erika sa...

Å vad tråkigt :( Beklagar verkligen. Men vilken stark tjej du ändå är!

KRAM

/Erika, från din klass

Greta sa...

Å nej
Så lessen jag blir av att läsa detta, hade ju hoppast på er som så många andra. Gråt och försök att se frammåt. Tänker på er.