onsdag 30 december 2009

Pinsamt erkännande.... Den här bjuder jag på. ;)

Jag har ju, som några vet, haft liiiite svårt att somna de senaste kvällarna... Jag har varit vaken till 04 varje natt den här veckan. Och det beror inte ens på att jag ligger och vrider mig i sängen och funderar en massa. I wish...
















Anledningen till att jag haft svårt att somna är för att jag har suttit framför datorn på TV6 Play och sett den danska versionen av Paradise Hotel (endast 50-nånting avsnitt...). Piiiiiinsamt, men de har fan rätt på reklamen - "Du vet att du vill kolla...." Men JAAAA för satan.


2 kommentarer:

CK sa...

Men hallååååååååååååå!!!! hehe

Therese sa...

Jävlar i mitt snöre (finns det ett sånt uttryck?) vad du bloggar helt plötsligt! Här har man varit borta i 2! dagar och du har bloggat som aldrig förr! I like it!