onsdag 30 december 2009

Sammanfattning av 2009

Årets projekt
Att få "hemma"-känsla i lägenheten. Det har gått hyfsat bra, jag saknar förvisso att bo i hus, men den här lägenheten är faktiskt ett riktigt bra alternativ! :)



Årets låt
Töntig som jag är måste jag säga att Never Think med Robert Pattinson fortfarande ger mig ståpäls - vilken jäkla röst han har!

Årets plagg
Leggings och tunikor - Guds gåva till mig med lite extra isolering som jag vill dölja snyggt! :P


Årets film
Lätt: Twilight!










Årets lycka
Att min bror och hans Malin ska bli föräldrar - det är så fantastiskt roligt! De kommer att bli världens bästa föräldrar! :D


Årets förändring
Att jag har börjat plugga och ska äntligen bli nåt! Hittills känns det lite tungt, men roligt - det tar ju ett tag att komma in i pluggandet igen. :)




Årets give-away
Bänkdiskmaskinen som fick flytta från Nygatan till oss! Vilken harmoni den har skapat... *lugnet sprider sig*

Nästa års förhoppning
Att 2010 blir ett bra år med många positiva händelser!

1 kommentar:

Hannah sa...

Va har han gjort en låt? Den måste höras nu=) de har jag helt missat