torsdag 24 december 2009

Nu är det jul här i vårt hus.....

...och dammråttorna leker hejvilt i hörnen! Hann ju inte dammsuga nåt idag så jag får snällt göra det imorrn på fm... Jaja, hä funk hä å.

Ikväll har vi varit på pizzanight i Pitsund tillsammans med hela familjen, eller halva - vad tusan säger man? Ja, vi har iaf varit med familjen på pappas sida, så att säga... :D  Riktigt trevlig kväll! Tror bestämt att vi måste uppta våra sommarträffar som vi hade för en massa år sedan. Det var grillning, crocket, kubb, volleyboll, lite vickning på kvällen - och hela dagen var vi UTE i det sköna sommarvädret! Fantastiskt roligt, om man bortser från de gånger jag spelade i samma lag som brorsan - då var det alltid mitt fel om det gick dåligt. Hahaa! :P

Imorrn blir det till att fira julafton hos den andra systern i Bersika. Blir nog en lugn kväll då det bara blir jag och David och pappa och hans sambo som ska dit. Kan vara rätt skönt ändå... :)  Barnen i hela familjen är helt underbara, men för ett otränat öra så blir det rätt stojjigt efter ett tag. :P  Kanske måste träna mer? ;)

Nä, nu ropar kudden efter mig - på återseende!

Ha nu en riktigt God Jul allihopen!

Inga kommentarer: